Memento Mori
než začnete hrát - pozor!
Sepsal: Kamil „DarkMan“ Novák
Když jsem Memento Mori začínal hrát, neměl jsem ani šajnu o tom, jak si hráč musí během své hry dávat pozor na určitá rozhodnutí. Neboť podle Vašich rozhodnutí se odvíjí konec hry následovně:
Hra za Laru:
- Pokud všechno uděláte správně, pak Vás čeká povýšení.
- Pokud se dopustíte určitých chyb, pak budete pracovat na stejné pozici - tedy stále dobrý.
- Pokud však pokazíte během hry vše, pak budete z Interpolu propuštěni.
Hra za Maxe:
U Maxe si musíte dávat větší pozor, neboť
- Pokud vše uděláte správně, pak Vás Lara v poslední moment zachrání před zřícením se z okna sanatoria a Vy se za 14 dní zotavíte ze všech psychických problémů.
- Pokud se dopustíte určitých chyb, pak se zřítíte z okna sanatoria. Sice přežijete, ale budete v kómatu a nikdo nebude vědět, zda se někdy vůbec probudíte.
- Pokud vše pokazíte, pak se zřítíte z okna sanatoria a nepřežijete - smrt vyhrála!
Na co si dát tedy pozor?
Hra za Laru:
1.
Hned ze začátku hry na Vás kolega Pierr hodí práci v podobě identifikace rozdílů mezi dvěma obrazy, originálem a falzifikátem. Těchto rozdílů je tam celkově 5 a je výhodné je označit všechny. Ač to nejde na 100% přesně, snažte se co možná nejlépe.
1. Tvář muže vlevo v okně
2. Jiný tvar podlouhlého předmětu u zídky vzadu
3. Malá rybka v tlamě velké ryby
4. Nůž muže, co zabíjí prase
5. +- Ruka muže sedícího vpravo (já tento rozdíl nepoznal a nic se nestalo)
Pierra nezapomeňte informovat o Vaší práci.
2.
V Lisabonu, když se dostanete z bytu, máte jen několik sekund se vyhnout policii a dostat se na letiště. Fígl je v tom, že se musíte vrátit na staveniště a podívat se na billboard, kde najdete číslo na Taxi, kterým se na letiště dostanete.
3.
V Edinburgu vraťte před odchodem PDA zpět na stůl! Ale pozor, použijte hadru a setřete otisky. Toho že pak Lara sahá holýma prackama na všechny kliky okolo si prostě nevšímejte :)
Hra za Maxe
1.
Jakmile se v Ermitáži dostanete za tajné dveře, seberte kamenou kostku a poté co s ní rozmlátíte nějaké potrubí jí nezapomeňte použít na dveře tak, aby zůstaly otevřené a Ostankovič Vás našel.
2.
U tetičky si nechte vyložit karty. Buďte slušní.
3.
V knihovně nezapomeňte na pojistky u žebříku. Vždy ji zajistěte předtím než polezete nahoru!!
Pokud vše uděláte podle výše hrubého popisu, tak Vám gratuluji. Vše dopadne na výbornou a můžete se vesele vrhnout na hraní druhého dílu.
Žádné komentáře:
Okomentovat