čtvrtek 29. srpna 2024

Quest for Glory 5: Dragon Fire - Sňatek s Katrinou?

Ačkoliv jsem Quest for Glory 5 (znovu)dohrál a popsal již v dubnu, stále jsem se nemohl dokopat k popisu jednoho podstatnému aktu - sňatku. Svoji chybu napravuji. Sice v srpnu, ale přeci.

Hra Quest for Glory 5 je oficiálním zakončením série a hrdina má možnost stát se králem celé Silmárie a vybrat si partnerku, která mu bude stát po boku. Ve hře lze získat srdce hned několika žen - Nawar (místní společnice v hostinci), Elsa (germánská válečnice z prvního dílu), Erana (legendární Paladin za jejíchž odkazem se honíte od samého začátku) a Katrina (temný pán / nosferatu z předchozího příběhu).

Nevím jak vy, ale já jsem většinou hrál za kouzelníka a jako svůj protějšek jsem volil Katrinu. Při posledním hraní jsem však krutě podcenil přípravu a ta východoevropská mrška mě odmítla! Aby se to nestalo i vám, níže si prostudujte návod, co a jak udělat, aby na konci hry zaznělo, že se stává vaší ženou.


Katrina může skončit po vašem boku - jen si to nesmíte pokazit :)


Tak tedy:

1. Katrinu může o ruku požádat pouze čistokrevný bojovník nebo kouzelník. Zloději a Paladini mají smolíka. Dávejte si také pozor na to, aby jste neměli body na "stealth" či "lockpicking". Jakmile tyto dovednosti mít budete, Katrina vás bude ignorovat.

2. Zbytečně neflirtujte s jinými postavami. Pokud chcete Katrinu, nedávejte žádné dary ani Nawar, ani Else. Erana je automaticky ze hry, neboť z podsvětí si vybíráte právě mezi Katrinou a Eranou.

3. Během rozhovorů (viz níže), jí dávejte nejen květiny, čokoládu ale HLAVNĚ jí šouptněte Amulet of Defence (Amulet obrany). Je to z toho důvodu, že Katrina se z podsvětí vrátila jako smrtelná (ve čtvrtém díle byla nosferatu) a tak se trošku bojí.
A přesně v tomto bodě jsem už po několikáté udělal chybu. Zmíněný amulet totiž můžete nalézt jen v prvním questu nazvaném Rite of Freedom. V tomto úkolu musíte vyčistit osady na ostrově od námezdních žoldáků. Kromě venkovních stráží vždy musíte jít i do přilehlých budov a tam se probojovat k hlavní truhle uprostřed - získáte tím důkaz o jejich likvidaci. V jedné osadě, v jedné truhle se amulet nachází. Kde to však je, to musíte zjistit sami metodou pokus-omyl.
Nezapomeňte také koupit Hera´s Ring a dát jí ho. Prodávající se Sarra.


Pořadí předávání předmětů:
A. Navštivte ji jakmile ji přivedete zpět z říše mrtvých; tedy hned po Rite of Courage. Dejte jí květiny a čokoládu (tyto věci jí mimochodem můžete dávat pořád dokola).
B. Navštivte ji jakmile se vrátíte od mořských lidí, tedy hned po Rite of Peace, a dejte jí amulet.
C. Navštivte ji na začátku Rite of Justice a dejte jí prsten.

4. Samotné rozhovory
Katrinu navštěvujte pravidelně. Při první návštěvě hned po Rite of Courage se zmůžete jen na "Ask about Mordavia", při druhé už "Ask about Sacrifice".
V pozdějších fázích nezapomeňte na "Ask for a Kiss" a "Tell Katrina You Love Her".


Složité? Nemyslím si. V dřívějších dobách jsem to dokázal i bez jakékoliv pomoci či kouknutí se do návodu - prostě jsem ji obtěžoval pokaždé co to šlo a dával jí vše, co jsem měl po kapsách :).

Tak či tak, pokud jste tuto fázi nějak míjeli, pak těch pár rad zkuste a uvidíte. V opačném případě se omlouvám za "spam".


PS:

Jedinou postavu, kterou jsem v životě nežádal o ruku byla Nawar. Jednou to budu muset zkusit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Beyond a Steel Sky

Žánr:  Adventura   - cyberpunk,  Výrobce: Revolution Software,  Distributor:   Revolution Software / Microids ,  Rok vydání:  2020    Info:...